Zoeken

Zoek naar jou favoriete product

Veelgestelde vragen

We garanderen dat onze planten in een mooie, gezonde toestand aankomen. De planten worden in speciaal ontworpen verpakking verzonden om de plant in perfecte staat te bezorgen. In welke soort pot de plant wordt verzonden is afhankelijk van de plant.

Sommige van onze planten worden in een sierpot verzonden, andere worden in een teeltpot verzonden omdat dit beter is voor de gezondheid van de plant.

Nadat je je plant besteld hebt, wordt hij direct verzonden en heb je hem binnen 1 tot 3 werkdagen in huis.

Al onze producten worden direct, vers van de kweker verzonden. De planten worden met veel zorg verpakt, zodat ze in perfecte staat bij je aankomen.

Iedere dag halen we nieuwe planten op bij onze kwekers uit Nederland. Waarna we ze direct versturen.

Bestellen

Je kunt betalen met Ideal, Apple Pay, Klarna, Paypal, Creditcard en Sofort.

Daarnaast kan je binnen 14 dagen achteraf betalen via Klarna.

Ja, je kunt achteraf betalen via Klarna, je hebt 14 dagen om te betalen.

Voor grote bestellingen of vragen over relatiegeschenken, kun je contact opnemen via info@plantsy.nl.

Verzorging

Om je plant in optimale conditie te houden, is het verstandig de plant eerst te laten wennen aan de nieuwe omgeving. We adviseren daarom om de plant eerst twee weken te laten staan in de pot waarin hij is verzonden, en hem daarna pas te verpotten.

Op de productpagina van de plant kun je vinden hoe vaak de plant water nodig heeft.

Het is belangrijk dat te planten genoeg, maar niet te veel water krijgen. Zorg bij planten in een pot dat er geen laagje water in de pot staat en dat de potgrond niet verdroogd is.

Klantenservice

Meestal komen onze planten goed aan, maar heel soms gaat er wel eens iets mis. Gelukkig hebben we altijd een oplossing, ook als het een beschadigde plant of pot is na aanleiding van verkeerd gebruik van de transporteur.

Mocht je bestelling beschadigd aankomen, stuur ons dan een mail via info@plantsy.nl (zorg ervoor dat je een foto bijvoegt met een uitleg van het probleem) en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Hoewel we er alles aan doen om onze planten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, kunnen er subtiele verschillen zijn met wat er online wordt weergegeven. Ben je niet tevreden met je plant? Neem dan contact op met ons via info@plantsy.nl

Voldoet je bestelling niet aan de verwachtingen? Neem contact op met onze klantenservice, we zorgen altijd voor een goede oplossing.